Nu var det länge sen igen ju..

Nej men måste ta igen bloggandet, vet att jag suger på det, men har inget att skriva om :P
Men mitt påsklov har bestått av att jag har jobbat, och de va riktigt kul att träffa alla barnen igen, och har nog varit saknad, fick massor av kramar när jag kom dit och de lät mej göra massa saker me dem :)
För er som inte vet så har jag ju praktiserat på ett dagis lite tidigare, och de behövde hjälp under påsken så självklart ställer jag upp, och har kanske jobb i sommar där me om jag har tur vilket jag hoppas, vill ju ha pengar :)

Och tycker att ni kan kommentera vad ni vill att jag skriver om, för det blir ju roligare för er me, eller har jag fel ?:)

Men idag har jag nt gjort så mkt förutom sovit vääääldigt mkt, åkte på migrän när jag vakna, sen så fick jag lägga mej igen :P, men sen så har jag städat lite, systers pojkvän kommer ju imorgon, så måste ju vara lite städat :P

Och juste, säg till om ni vill ha länkbyte, gör det bara om ni oxå gör, det är de enda kravet jag har :)<3


Bjuder på en ganska ny bild, ifrån Förra lördagen faktiskt :)
Men pussPuss, börja kommentera ;)
//Nathalie :)<3


Kommentarer
Postat av: Patricia - Love me or hate me

Tack så mkt Natta, det passade dig också! :)

Jag tror det blir i maj annars :)

2012-04-14 @ 23:54:09
URL: http://smexigastebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0