Onsdag då..

Ja som sagt, snart är Onsdagen oxå slut, och snart är det helg ska bli riktigt skönt, behöver nog sova lite, är halvsjuk. Hostar som en gris, och det gör så att jag får ont i lungorna, snuvig, kliande ögon, ont i huvudet, känner mej allmänt död. Tror att det är en blandning av min pollen och en vanlig förkylning, ska egentligen vara glad att det kommer sammtidigt men det är ändå jobbigt i slutändan :/

Men nu ska jag sluta klaga faktiskt, kollade nyss runt på Ullared's sida, hittade ganska mycket fint som jag vill ha, men mamma åker ner på fredag så får se vad hon handlar åt mej (aa'

Men ska nog ut och shoppa lite nästa månad, behöver lite nytt och får ju min lön då, så passar perfekt ;)
Och sen är det ju skolavslutning snart me, så måste ju hitta en klänning eller så kör jag min från förra året, tyckte faktiskt om den :)

Men nu är det nog bra för mej, eller har haft en bra dag iaf, hoppas ni oxå har haft det :)

image description

Pyssar Nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0