Skola imorgon då :/

Orkar verkligen nt med skolan, men det är bara att kämpa, hade nt tackat nej till 1veckas lov till, men snart är det sommarlov, nt så långt kvar nu :D

Men idag har jag inte gjort så mkt, träffat systers pojkvän, passat brorsorna och bara haft en lat söndag, riktigt skönt faktiskt, vad har ni själva gjort ?:)

Och juste, upptäckte förut att min navel piercing helt plötsligt har börjat blöda, vet inte varför men kanske har fastnat eller så, och jag som hade tänkt byta, men nu blir det nt av :/

Men ska nog fixa ordning mitt sen försöka lägga mej i sängen, är rätt trött och seg idag, sov nt så mkt inatt, så behöver nog lite sömn :p

Men allt för mej, och hoppas ni fortsätter läsa min blogg och hjälper mej att göra den bättre :)// Nathalie :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0