Sorry!

Vet att jag inte uppdaterade igår, men satt barnvakt åt mina brorsor så hade ingen tid typ till att blogga, men kan försöka ta upp allt som hänt i veckan :)

Måndagen började med ett prov som jag fick E (G) på :)
Tisdagen började me Svenska nationella klockan 8.15 vilket va sjukt jobbigt -.-'
Onsdagen hade jag en bokredovisning på Engelska, gick över min förväntan fakstiskt, kanske berodde på att vi bara var 2 som gjorde den så blev lite enklare då :). Och jag fick ett E (G) på den med :)
Torsdag började me nationella klockan 08.15 det va jobbigt det me, men bara att kämpa sig igenom och göra det :), det va oxå det sista nationella provet i svenska, riktigt skönt. Nu är det bara matte och engelska kvar, men bara att bita ihop :)
Och fredagen hände inget speciellt bara en vanlig skoldag, fast det va ett riktigt fint väder. Och dum som jag är så klär jag ju mej fel oxå, men trodde det va kallt men xD
Och idag har det inte hänt så mycket bara varit en slapp lördag :)

Och juste har lång helg nu :D
Börjar inte skolan förns på Onsdag, skulle egentligen haft skola på Måndag med, men fick en hemuppgift ist :D

BTW, är det någon som vet vad man ska göra me en svullen navel ?:S
Men nu har jag tråkat ut e tillräckligt, men uppdaterar kanske er med ett Godnatt inlägg sen :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0