Svar på frågestunden!

Anonym om Frågestund:
1. haru en killa?- Nej har jag nt, är singel :)
2.hur många syskon har du?- Har 6 syskon :)
3.vilken linje pluggar du på?- Barn och Fritid =)
4. vilket gymnasium går du i?- Didaktus :)
5. vad gillar du förmat?- Gillar det mesta :)
6. favorit djur?- Hund =D
7. favorit årstid?- Sommar såklart :D
8. bästa vän?- Emelié :D<3<3
9. favorit ämne?- Just nu är det BF
10.vad ska du göra sommar?- Tror jag ska jobba :)
21 April, 23:22  
 
TheOneAndOnly om Frågestund:
Varför är du så söt ? :))- Det kan jag inte svara på, för det är olika på vad folk tycker och tänker ;)

Så det va dem frågor jag fick på frågestunden hoppas ni är nöjda me svaren, kör nog  en till nästa vecka :)
Pussar Nathalie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0