2 dagar kvar

Nu är det bara 2 dagar kvar av mitt jobb, ska bli skönt men det kommer ändå bli jobbigt att säga hejdå till alla. Men som tur är så bor jag ju nära så bara att gå upp och hälsa på då och då :)

Juste blev inge mer inlägg i måndags då jag gick och la mej Klockan 17.00 pga att jag hade en så sjuk jobbig huvudvärk, kunde inte ens trycka i mej en alvedon för att jag mådde så dåligt, så blev att sova ist, dock blev det inte bättre. Men nu lovar jag er att jag slänger in ett inlägg lite då och då, bara ni håller er kvar i min blogg ;)
Och vill ni göra länk byten är det bara att kommentera det ;)

Nej nu ska jag nog avsluta och sen kanske gå och lägga mej, börjar ju ändå hyffsat tidigt imorgon, så kasnke slänger in ett inlägg imorgon när jag har rast eller så, pussar på er alla fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0