Blogg torka..

Inte haft ngt att blogga om.., så just därför har det inte blivit ngt inlägg. Men kan ta lite kort vad som har hänt de senaste dagarna.
Slutade ju jobba i fredags, så har inte gjort så mkt sedan dess, satt barnvakt i Lördags åt mammas kompis barn. Det va riktigt kul. Sen måndag och tisdag har jag bara suttit hemma, sen idag har jag fixat ordning det sista i mitt rum, och städat lite allmänt här hemma, sen så fyller syster 19 idag, så blev lite firande av henne ikväll. Men annars har det inte varit något speciellt :)

Tror att jag ska lägga mej snart, knr mej seg och lite trött, blir väl att slå på en film om det inte går ngra på tv :)

Men vi hörs när vi hörs, puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0