Trött

Trött och seg tjej, tror jag ska försöka somna lite tidigare ikväll, men somnade ju tidigt igår men ändå är jag så sjukt trött :O
Det kanske beror på att praktiken tar på en, ja jag e en rikitg klagokäring xD

Nyss käkade jag middag, det blev en ost och skinkmacka me oboy, riktigt gott och simpelt :P
Men just nu sitter jag och kollar på tv och inte gör så mkt mer, men har lite ont i huvudet och fryser. Det förvånar mej nt om jag håller på att bli sjuk, alla barnen e typ sjuka och sen är det så tid där man blir sjuk, så förvånar mej som sagt inte. Blir ganska lätt sjuk och det är irriterande, men ska försöka vila upp mej och nt bli så jätte sjuk, blir väl att vila hela helgen som kommer tror jag.

Snart e praktiken slut, och jag fyller år, men först är det Söta Josefin som fyller år, men iofs det är över 1 månad innan jag fyller år och förstår nt varför jag längtar, 17 år är inget speciellt xD

Ni e dåliga på att ge tips oxå, inte okej, men ska ändå försöka fortsätta blogga så jag har några läsare, men tänkte att jag ville ha tips för att det ska bli roligare för er att läsa, menmen :)


Gammal vår eller höstbild, kommer inte riktigt ihåg xD
// Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0