Ett grattis till mej själv då!

Ja som sagt fyller år idag, och har haft det ganska skönt, bara tagit det lugnt, varit ute me brorsorna en lite stund, och just nu ligger jag nerbäddad i sängen, håller nog på att bli sjuk, knr att jag nt orkar ngt, knr mej varm, och allmänt hängig Menmen, ska nt klaga mer nu, jag hoppas att jag nt blir så sjuk ändå, orkar inte vara sjuk xD
Men nej nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen, de jag håller på är: Molly Sandén, Ulrik Munther, Loreen, och David Lindgren :)
Vilka hejar ni på då ?;)
Och juste ska försöka att skriva minst ett inlägg/dag, men då behöver jag tips av er mina läsare vad jag ska skriva om, för tkr just nu att mina inlägg nt är speciellt roliga att läsa xD
Men bjuder på en ny bild på mej, så hörs vi nog imorgon :)
Pussar/ Nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0