If you have nothing to be grateful for, check your pulse.

Okej jag kan inte säga att jag världsbäst på att blogga.
Men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
Under tiden då jag inte har bloggat har jag fyllt arton hela år.
Fattar ni hur awesome jag har haft det då eller? Var ute två gånger i helgen.
Både i fredags och i lördags. På fredagen var jag här i närheten på ett litet ställe som heter Picasso, och på lördagen blev det stan. Började med förkrök på nivå22 och efterkrök på Viper. Har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv. Det roligaste var att det var 19-årsgräns på viper men en kompiskompis fick in oss.
Kom hem runt fem tiden tror jag.. Åt lite mat sen decka jag. Helt slut! På söndagen vakna jag runt halv två och mådde skit illa, trodde först att det bara var för att jag var bakis.. Men nej nej, jag har gått & blivit magsjuk.
Kul? Nej inte så värst. Men har inte mått illa på hela dagen idag! Så får se om det blir skola imorgon.
Kan inte missa för mycket...
Aja, det var nog allt jag hade att skriva! D:
 
Citat för dagen: Never mind searching for who you are.  Search for the person you aspire to be. ~Robert Brault
 


xoxo Emeliiiie :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0