Så kul!

Så kul att se hur du kommer krypande till mej när jag börjat ta avstånd och dryga mot dej, innan så dög jag bara ibland och nu vill du ha mej och allt bara för att jag tagit avstånd. Du har bog börjar inse hur snäll jag egentligen varit mot dej och allt.. Dock så har jag inga känslor kvar för dej så du kan börja kriga men du lär aldrig få mej längre.. Du hade din chans förut men när du gjorde som du gjorde utan att berätta för mej så kan du ta dej någonstans att du ska få såra mej igen! Så många gånger jag gråtit över dej är du inte ens värd längre... Jag mådde bra me dej i början, blev sårad och mådde Piss, nu börjar jag att må bra igen på grund utav mina underbara vänner som finns runt omkring mej!
Life Goes On Without U!
/ Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0