Svar på "tal"

random om Skärp dej nu Nathalie!:
skriv om mat xD
Va är din favoritbakelse,hahhahxD
Du vet nog vem ja e..>.>

Hmm, min favorit bakelse är nog mina kladdkakemuffins (ego jag vet ;)), eller chokladtårta :P
Och nej, jag vet inte vem du är, nt bara sådär iaf :P

Men idag har det varit vanlig skola, var ju sjuk förra veckan så har lite att ta igen, inte så mycket faktiskt me tanke på att vi hade tema vecka förra veckan så gjorde inget, men ska iaf försöka ta igen de som är gjort. Och har suttit med en uppgift i typ 1 timme nu, men har inte fattat den riktigt eller fatta snarare inte informationen jag fick, men det blir nog bra ändå :)
Men idag i skolan hade jag muntlig redovisning av en bok, och som några nog vet så HATAR jag att prata inför grupp oavsett hur många personer det är, men den gick iaf bra, fick ett E (G) iaf, vilket jag blev ganska nöjd me, men får nog se hela resultatet snart :)

Imorgon äre skola som gäller igen då, sen på Onsdag är man Ledig, riktigt skönt kan jag säga, men blir väl att plugga då antar jag :P
Fick ju reda på idag att vi har Nationella i svenska på Måndag, så måste förbereda mej för den och sen fixa det som jag ligger efter i.

Men nog för mej för stunden iaf :)
image description
Lite ego bild sådär ;)// Nathalie :)<3 


Kommentarer
Postat av: Marina den bästa

Sv: Jo, det gick bra tack! :D

2012-03-29 @ 22:49:55
URL: http://maariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0